Mormor farmor den 18:e dec 2012

Jahaja... imorgon ska jag till förlossningen med Sofie. Hon ska bli igångsatt, och vi hoppas att det kommer ut en liten kille lagom till jul... alltså INNAN julafton, så att vi alla kan avnjuta detta lilla under tillsammans. Vi kommer att fira julafton hos mej. 
Så kommer jag att bli farmor för första gången. Det blir i juni. Robert ska bli pappa. Spännande :-)
Lite bilder kanske?
 
Det här är Escobar på besök hemma hos mej
 
Vi hade Öppet hus på Hantverkshuset, och här är några av godbitarna:
 
Skärbrädorna har jag gjort :-)
 
 
    Pallen har jag målat, och sytt dynan      
        Tro det eller ej, men jag har gjort dessa två smyckes-taxar, och även gjort deras halsband :-)
 
      Dom  två pappershållarna har jag målat och gjort decoupage på
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0