Kolhydratmetoden

Det har varit en bra dag. Jag håller diet igen. Jag tycker att jag har ätit för mycket strunt under en längre period, så nu ska jag köra kolhydratmetoden några veckor. Sofie och jag gör det tillsammans.
Jag publicerade en bild på Dylan igår, idag blir det en bild på Anthonys små fötter :-)
 
 
I lördags var jag med lilla familjen (Sofies fam) i pulkabacken i Trosa. Vi hade picknick med oss och hade trevligt. Här är lite bilder
 
 
Sofie halkade i backen :-)
 
 
Tre generationer
 
 
Gott med varm choklad
 
 
"Kolla... en helikopter" (det var ett flygplan)
 
Ikväll har jag kollat på två dokumentärer. Den ena handlar om en man som har fyra fruar, och den andra om några ungdomar som bryter med Amish. Båda intressanta
 

"Jag har aldrig tagit livet av någon. Men jag har läst en hel del dödsnoticer med stor förtjusning."

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0