Äntligen vardag :-)

Imorgon är det Hantverkshuset igen. jag har varit ledig länge den här gången, men det är klart: jag har ju haft fullt upp :-) Jag har ju blivit mormor igen, och det får man faktiskt ta ut extraledighet för, eller huuur?
Sofie är på väg hit igen. Hon verkar faktiskt inte riktigt ha klippt av navelsträngen mellan oss (skojar)
fattiga tider nu, men det är det väl för alla? det enda som är bra den här månaden ekonomiskt sett, det är att jag får "lön" en dag tidigare, dvs fredag den 18:e.
Jag har ju som sagty fler barnbarn än Dylan & Anthony, och här är en underbart fin bild på Claudia som är sju år <3
 
En pessimist ser svårigheter i varje möjlighet. En optimist ser möjligheter i varje svårighet. ~ Winston Churchill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0