Hundgöra

Dagen idag: Varit inne hos Stephanie, mitt barnbarn som har sommarlov. Hon var gullig och gjorde en härlig frukostmacka till mej. Klockan elva nollnoll blev hon hämtat med bil. Hon skulle iväg en sväng. Jag slängde sedemera på en maskin tvätt, så hämtade jag Inca (familjen Randolfis Rottweiler) Vi tog en rask promenix ner till sjön. I brist på pinnar så slängde jag i kottar i sjön som hon hoppade i och hämtade. Hon är så go så go... Så här ser hon ut:
 
 
Så här ser Stephanie ut nuförtiden:
Och charmtrollet Claudia:
 
 
 
På torsdag ska jag iväg mot Sthlm. Jag ska träffa Sofie, åka till Trosa och packa ihop resterande grejer som är mitt, åka en sväng till Bro om det finns tidsutrymme. Den lägenheten ska vara tom till den sista juni.
Jag har påbörjat min smyckestillverkning igen. Igår gjorde jag ett armband i makrame´som Petra ville ha :-)
Fridens liljor på er allihopa, nu ska jag passa på och vila innan familjen kommer hem
 
P.S Glöm inte att rösta på mej och Robban, det är sista dagen imorgon
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0