Motala here I come

Helluuu!!! det var ett tag sen igen, men nu är jag åter på plats:-) Men den här gången i Motala. För att göra historien så kort som möjligt (jag har ett händelserikt liv som sagt...)
Då börjar vi:
Jag har flyttat runt en del.Känner mej som en globetrotter. Jag hyrde alltså min dotter Sandras lägenhet i Bro. Där bodde jag tillsammans med min son Robert. Vi partade på hyran. Så fck Sandra inte hyra ut den längre. Jag flyttade då till Trosa där Sofie bodde. Hon i sin tur hyrde en toppenfin  lägenhet av en kvinna. Så blev den lgh också uthyrd, så nu hyr jag en liten "stuga" av ytterligare en dotter vid namn Petra. Jaja... det är inte lätt att heta Anette.
Så nu bor jag alltså i Motala. Trivs som fisken i vattnet :-) Egentligen så bor jag i ett Spa, med ett sovrum vägg i vägg. Det finns bubbelkar, bastu, dusch, kyl/frys. Jag har allt jag behöver här. Självklart så är det här en temporär lösning. Jag står i bostadskön sen över tre år tbx, men min tur kommer väl...
Petra har varit ledig från sitt jobb idag. Vi har pratat lite gamla minnen: " Kommer du ihåg henne..." osv, ganska kul när man inser att hennes gamla kompisar är i hennes ålder :-) En del har hon fortfarande kontakt med (Thank God for Facebook) På eftermiddagen tog vi en tur med fyrhjulingen och kollade runt lite. Hon körde somen liten galning.
Ja, jag är tillbaka här i alla fall, och bilder kommer också så småningom.
Ha de / Anette
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0