Sörmlandstoppen, here we come

På skoj skickade jag in en låt som jag och min son Robert gjorde för cirkus fyra år sen. Det är en låt som går i 50-60 talsstuk. Vi skulle göra ett helt album som skulle heta "Back to the 60´s". Självklart så är det Robban som sjunger. Han föreställde rösten väldigt mycket för att den skulle passa in i låten :-) Hursomhelst så ringde då en tjej från Sveriges Radio igår och sa att låten ska komma med imorgon (fredag) som "bubblare", dvs att man kan rösta på den så att den kommer med på Sörmlandstoppen. Kul, va? Robban och jag kommer att vara med i direktsändning ca klockan tjugo i tolv imorgon här: http://sverigesradio.se/sida/default.aspx?programid=3027
Och här är då själva sångaren :-)
 
 
Ring och rösta på oss. Vi heter RobAzon :-)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0